Centauro

torsdag 6 juni 2013

Om profetia

För någon tid sedan publicerade jag ett ca tio år gammalt inlägg från Stridsropet:
"Det var ett laddat ögonblick för de 700 deltagarna, som var närvarande vid konferensen Utmaning 2000, när Gerald Coates, en av de ledande för New House Movement och ledare för Kyrkornas Pionjärnätverk, bad de 27 frälsningsarmédelegaterna att stå upp, medan han uttalade profetordet till Frälsningsarmén."
Du kan läsa hela profetian HÄR.
Jag kommenterade också en direkt fråga till mig som jag fick angående artikeln. Du kan läsa frågan och mitt svar HÄR.

Mitt inlägg med profetian översattes också till engelska och publicerades på en internationell hemsida: fsaof.blogspot.com. Där kom det som en kommentar en del kritiska synpunkter på profetian och på profetior i allmänhet.

Det vill jag gärna kommentera. Klicka på ljudfilen nedan för att lyssna på min kommentar:


7-8 minuter/PB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar